De Paarden

Bobby, 15 jaar, Ruin, Tinker.

Super braaf? Soms wat eigenwijs. Bobby kan goed voor de beginnende ruiters, maar doet het ook fijn als je al wat verder bent met rijden. Helaas heeft Bobby COPD, wat we gelukkig goed onder controle hebben! Daardoor is bobby niet geschikt als Sportpaard maar wel een hele fijne recreatieve pony, waar veel ruiters nog fijn op kunnen leren paardrijden.

Max, 23 jaar, Ruin, Fjord x Ijslander

Heerlijke eigenwijze pony, die ontzettend braaf is voor de beginners, maar als je een beetje kan rijden wil hij wel eens een spelletje spelen. Max heeft een vlakke gang waardoor het makkelijk is om op hem te blijven zitten in bijv. draf. Geeft een ruiter snel het vertrouwde gevoel.

Ronald, 22 jaar, Ruin, Fries

Onze vriendelijkste en makkelijkste die we hebben staan. Ronald draaid nergens zijn hoeven voor om. In het verleden heeft Ronald verdienstelijk samen met Anita Z2 dressuur met winst gelopen. De laatste jaren geniet ronald van een recreatief leven, en wordt hij dressuurmatig nog wat gereden om het fit en lenig te houden. Hij loopt elke les wel mee, van klein tot groot, beginner of gevorderd, iedereen kan met hem rijden.

Ouke, 6 jaar, Ruin, Fries

Sinds Oktober 2018 staat Ouke in onze stallen. Hij is Erg lief en rustig. Ouke wordt nu opgeleid om straks goed mee te kunnen draaien in alle lessen. Hij loopt nu wel al mee in de les, dit gaat verder uitgebreid worden. Wij hopen nog jaren plezier te hebben van deze topper.

Ouke wordt mede mogelijk gemaakt door de subsidie van parapaard, en andere sponsoracties die wij hebben gedaan of nog gaan doen.